Hero_Enrique Iglesias
Written by Enrique Iglesias, Paul Barry and Mark Taylor

(OS:Let me be your hero)

Would you dance if I asked you to dance?
Would you run and never look back?
Would you cry if you saw me crying?
Would you save my soul tonight?

Would you tremble if I touched your lips?
Would you laugh?
Oh, please tell me this.
Now would you die for the one you love?
Hold me in your arms tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my every breath away.

Would you swear that you'll always be mine?
Would you lie?
Would you run and hide?
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care, you're here tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

Oh, I just want to hold you.
I just want to hold you, oh yeah.

Am I in too deep?
Have I lost my mind?
Well, I don't care
You're here tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain, oh yeah.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

And I can be your hero.
I can kiss away the pain.
And I will stand by you forever.
You can take my breath away.
You can take my breath away.

I can be your hero.



翻譯:
英雄_安立奎

如果我邀你共舞,你願意嗎?
你會逃開,永不回頭?
看見我流淚,你也會哭嗎?
今晚,你可會前來拯救我的靈魂?

如果我輕觸你雙唇,你可會顫抖?
你會大笑嗎?
噢!請告訴我
你可願為心愛的人而死?
今晚,請將我擁入懷中

我願成為你的英雄,寶貝
我會吻去你的傷痛
永遠守候在你身邊
你可以讓我屏息

你願意立誓,你會永遠屬於我?
你會撒謊嗎?
你會躲起來嗎?
是否我已陷入太深?
是否我已失去理智?
我根本不在乎,因為你今晚在我身旁

我願成為你的英雄,寶貝
我會吻去你的傷痛
永遠守候在你身邊
你可以讓我屏息

噢!我只想擁住你
我只想擁著你

是否我已陷入太深?
是否我已失去理智?
嗯,我根本不在乎......
因為你今晚在我身旁

我願成為你的英雄,寶貝
我會吻去你的傷痛
永遠守候在你身邊
你可以讓我屏息

我願成為你的英雄
我會吻去你的傷痛
永遠守候在你身邊
你可以讓我屏息
你可以讓我屏息

我願成為你的英雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    waterbluej 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()